Buty do fitnessu New Balance WX811

By prawidłowo ćwiczyć bardzo pomocne sa dobre buty. To one bowiem stabilizuja nasza stopę i odpowiednio amortyzuja ja podczas kontaktu z podłoga. Dzięki temu możemy mieć o wiele mniejsze obawy o wystapienie kontuzji. Dziś polecamy Wam specjalistyczne buty do fitnessu. To model WX811 znanej marki New Balance. Ich jakość i czarno-różowa błękitna kolorystyka z pewnościa Was zachwyca.

Czym wyróżnia się model WX811?

Powyższe buty maja wewnętrzna, tekstylna wkładkę, mocna podszewkę wykonana z wytrzymałej tkaniny oraz podeszwę z materiału syntetycznego o wysokiej ocenie jakości. Takie połaczenie sprawia, że nasz trening będzie bardzo komfortowy i bezpieczny, w pełni zamortyzowany.

Uwagę zwraca też kolorystyka butów. Do klasycznej czerni dodano mocne, kobiece, różowe akcenty i biała podeszwe z błękitnym wykończeniem. Jest to unikalne połaczenie, dzięki któremu z pewnościa zostaniemy zauważeni na sali treningowej czy ćwiczac na wolnym powietrzu.

Jak na markę New Balance przystało, za buty nia sygnowane musimy jednak trochę zapłacić. Model WX811 kosztuje około trzystu osiemdziesięciu złotych (taka cenę znaleźliśmy w sklepie internetowym spartoo.pl). Jeśli jednak dobrze poszukacie – może uda się Wam znaleźć je nieco taniej, bo właśnie trwa sezon jesiennych wyprzedaży. Udanych zakupów i owocnych treningów życzy cały zespół portalu domowyfitness.pl.

 
 

Step + piłka = niesamowite BOSU

Treningi na platformie o nazwie step już były, tak samo jak ćwiczenia z dużymi piłkami do fitnessu. Teraz czas na nowość, czyli zajęcia z użyciem niesamowitego przyrządu o nazwie BOSU. Jest to połączenie dwóch powyższych urządzeń, a więc i połączenie ich zalet. Od stepu BOSU jest mniej stabilne, co pozwala na lepsze trenowanie mięśni i zmysłu równowagi. Z kolei od piłki jest ono bardziej stabilne, ćwiczy się więc nieco prościej, przy możliwości uzyskaniu identycznych efektów.

Zalety BOSU

Największą zaletą BOSU jest wspomniana niestabilność tej platformy. Dzięki temu o wiele łatwiej możemy trenować mięśnie głębokie naszego ciała oraz spalać tłuszcz. Drugi duży plus wiąże się z nazwą urządzenia, która jest akronimem angielskiego zwrotu „both sides up”, czyli „obydwie strony”. Możemy bowiem ćwiczyć na sprzęcie zarówno z częścią pilkową do gór, jak i do dołu. 

Popularne ćwiczenia na BOSU to pompki, różnorodne przysiady i składy, skoki, wykroki, twisty, deski czy brzuszki. Często do zestawu dokłada się hantle o niedużej wadze (0,5 kg, 0,75 kg czy 1 kg), które pomagają w zaangażowaniu do treningu dodatkowych mięśni. To, jaki rodzaj treningu będziemy wykonywali na opisywanej platformie, zależy od nas samych lub od trenera prowadzącego zajęcia. Możliwości są bowiem niemal nieograniczone, barierą dla nich jest tylko nasza fantazja i bezpieczeństwo treningu. Zapraszamy więc do eksperymentowania z niesamowitym przyrządem treningowym o nazwie BOSU!

 

 

Trening w domu – co wykonywać?

Trening w domu oznacza jedno – możemy i powinniśmy wykonywać go w każdej wolnej chwili! Warto skonstruować sobie domowe ćwiczenia tak, by przynosiły całą masę pożądanych efektów. Tym bardziej, że w domu można ćwiczyć bardzo efektownie – i to zarówno jeśli chodzi o ćwiczenia wydolnościowe czy wzmacniające. Dodatkowo możemy też zaopatrzyć się w szereg akcesoriów, które pomogą nam w ćwiczeniach.

Skonstruuj siłownię w swoim domu!

Przede wszystkim tworząc siłownie w swoim domu – warto nie inwestować od razu w zbyt wiele akcesoriów. Na początek wybierzmy kilka podstawowych rzeczy, takich jak rowerek, hantla czy ławeczka. Dzięki nim będziemy mieć bardzo uniwersalne sprzęty, które pozwolą na wykonywanie całego szeregu ćwiczeń.

Jak ćwiczyć w domu?

Domowe ćwiczenia wbrew pozorom mogą być tak samo intensywne i przynoszące rezultaty, jak te, które odbywają się na siłowni. Warto więc postawić na rozgrzewkę, która pobudzi mięśnie do działania, a następnie trening główny, a całośc skończyć stretchingiem, polegającycm na wyciszeniu i rozciągnięciu spiętych mięśni. Oprócz tego musimy pamiętać o zmiennej intensywności. Nie da się cały czas pracować na jednych, tych samych obrotach – można tym samym mieć problemy ze zdrowiem. Ważna jest również technika – to, że nie ćwiczymy na siłowni, nie oznacza, że nie powinniśmy przyłożyć się do swojego zadania. Dobrze jest wprowadzać urozmaicenia – robic treningi na zmianę, nastawiać organizm na rózne bodźce, pozwolić mięsniom na reakcję. Zbyt monotonne lub za ciężkie treningi szybko nam się znudzą – a to będzie prowadziło do ich zaniechania. Możemy też skorzystać z filmów treningowych, które dostępne są na płytach CD lub bezpośrednio w internecie.

Więcej informacji o tym jak poprawnie wykonywać ćwiczenia znajdziecie na zaprzyjaźnionej stronie SlimDown.pl Polecamy 🙂

Domowy fitness – co warto wiedzieć?

Nadchodzi lato – a przy nim zaczyna obowiązywać tzw. sezon bikini. Oznacza to, że chcemy więcej się ruszać, żeby piękniej wyglądać zwłaszcza latem na plaży. Chcemy zrzucić zbędne kilogramy, wysmuklić sylwetkę, pozbyć się niechcianych boczków. Nie każdy z nas ma czas i chęci na to, by pójść na siłownię. Motywacja do biegania po parku też nie zawsze wystarczy. Dlatego dobrze jest postawić na fitness w domu!

Dom = oaza spokojnych ćwiczeń

Przede wszystkim fitness w domu oznacza, że możemy sobie stworzyć własną, spokojną siłownię. Czujemy się swobodnie, nikt nas nie ocenia, nie zniechęca. Nie czujemy na sobie złych spojrzeń, nie czujemy się po prostu źle. Przede wszystkim jesteśmy w swoim ogródku, dlatego też możemy robić, co tylko chcemy. Niestety, co za tym idzie wiele osób odpuszcza treningi w domu, wypierając się brakiem czasu, możliwości czy po prostu innymi zadaniami. Jednak warto rozpocząć ćwiczenia w domu.

Co przyda się w domu?

Jeśli na naszej podłodze są panele lub drewno – warto zaopatrzyć się w matę do ćwiczeń (kupicie je w Okazje.info). Nie dość, że izoluje zimno od podłogi, to dodatkowo zapobiega ślizganiu się. Na macie można się swobodnie rozciągać, ale także robić brzuszki, przysiady czy pompki.

Ćwicząc w domu – musimy mieć jakąś podstawę – skądś czerpać wiedzę odnośnie tego, co robić. Przyda się oczywiście wygodny strój, ale tutaj nie musimy się aż tak przejmować, jak w momencie, gdy chcemy iśc na siłownię. Warto mieć koszulkę lub spodenki, które pozwalają odprowadzać pot z organizmu. Oprócz tego sprawdzi się też obuwie które będzie antypoślizgowe. Ćwiczyć możemy wykonując ćwiczenia znajdujące się na płytach DVD lub w internecie.