Domowy fitness – co warto wiedzieć?

Nadchodzi lato – a przy nim zaczyna obowiązywać tzw. sezon bikini. Oznacza to, że chcemy więcej się ruszać, żeby piękniej wyglądać zwłaszcza latem na plaży. Chcemy zrzucić zbędne kilogramy, wysmuklić sylwetkę, pozbyć się niechcianych boczków. Nie każdy z nas ma czas i chęci na to, by pójść na siłownię. Motywacja do biegania po parku też nie zawsze wystarczy. Dlatego dobrze jest postawić na fitness w domu!

Dom = oaza spokojnych ćwiczeń

Przede wszystkim fitness w domu oznacza, że możemy sobie stworzyć własną, spokojną siłownię. Czujemy się swobodnie, nikt nas nie ocenia, nie zniechęca. Nie czujemy na sobie złych spojrzeń, nie czujemy się po prostu źle. Przede wszystkim jesteśmy w swoim ogródku, dlatego też możemy robić, co tylko chcemy. Niestety, co za tym idzie wiele osób odpuszcza treningi w domu, wypierając się brakiem czasu, możliwości czy po prostu innymi zadaniami. Jednak warto rozpocząć ćwiczenia w domu.

Co przyda się w domu?

Jeśli na naszej podłodze są panele lub drewno – warto zaopatrzyć się w matę do ćwiczeń (kupicie je w Okazje.info). Nie dość, że izoluje zimno od podłogi, to dodatkowo zapobiega ślizganiu się. Na macie można się swobodnie rozciągać, ale także robić brzuszki, przysiady czy pompki.

Ćwicząc w domu – musimy mieć jakąś podstawę – skądś czerpać wiedzę odnośnie tego, co robić. Przyda się oczywiście wygodny strój, ale tutaj nie musimy się aż tak przejmować, jak w momencie, gdy chcemy iśc na siłownię. Warto mieć koszulkę lub spodenki, które pozwalają odprowadzać pot z organizmu. Oprócz tego sprawdzi się też obuwie które będzie antypoślizgowe. Ćwiczyć możemy wykonując ćwiczenia znajdujące się na płytach DVD lub w internecie.

Jedna myśl na temat “Domowy fitness – co warto wiedzieć?”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *